Informació Clau - Fira d'Onda

Informació clau de la Fira

Inscripcions - Fira d'Onda

Inscripcions i Concursos

Sopar de Fira

Des d'ací podràs escollir la ubicació 📌 que vols o si prefereixes la modalitat de recollir per a emportar-te el sopar a casa o al casal. 🚶🏠.

🍽️ Recorda que la comanda mínima és de 6 racions.

‼️ Una vegada registrades totes les sol·licituds, ✍️ s'enviarà un SMS amb el número de taula i cadires 🪑 assignat, segons el sector que hages escollit.

Inscripció al Sopar de Fira

Subvencions “Música al Carrer” i activitats taurines 🎶🐂

Veure informació i bases

L'Ajuntament d'Onda llança les ajudes dirigides a associacions i penyes que organitzen actuacions musicals i espectacles taurins durant la #FiradOnda2025. 🤝

Les subvencions podran cobrir fins a un 50 % del cost, amb els següents imports màxims:

  • 🎤 800 € per a actuacions musicals de més de 5 components.
  • 🎧 500 € per a DJs o actuacions musicals de fins a 5 components.
  • 🐂 800 € per a les penyes o associacions que organitzen un bou cerril.

📅 El termini per a presentar les sol·licituds és de 10 dies naturals des de la publicació en el BOP, per la qual cosa estarà obert fins al 20 d'octubre.

Una vegada concedida i notificada la subvenció, 📑s'haurà de presentar la justificació amb termini límit del 17 de novembre.

Dilluns de Paelles


Termini d'inscripció tancat

Obertes les inscripcions per al Dilluns de Paelles de la Fira d'Onda 2025! 🍽️🔥

Totes les penyes inscrites podran cuinar la seua paella en les zones habilitades i seran obsequiades amb oli, arròs, llenya i terra. 🫒🍚

Concurs de Disfresses


Termini d'inscripció tancat

Obertes les inscripcions per al Concurs de Disfresses de Fira d'Onda 2025!

Se celebrarà el dijous 23 d'octubre, a les 22.30 h.

Veure Premis i Normativa

Premis

Categoria Individual
  • 1r. Premi: 150.00 €
  • 2n Premi: 90.00 €
  • 3r. Premi: 50.00 €
  • Especial Posada en Escena: 100.00 €
Categoria Grups
  • 1r. Premi: 300.00 €
  • 2n Premi: 150.00 €
  • 3r. Premi: 75.00 €

Qüestions a tindre en compte

  • Es considera grup a partir de 10 o més components.
  • El grup haurà de mantindre la mateixa temàtica en la seua disfressa.
  • Les representacions no podran durar més de 3 minuts.
  • A tots els grups se'ls obsequiarà amb un pernil.
  • El cartó amb el número participant es podrà recollir a partir del dimarts 14 en recepció de la Casa de la Cultura.

Data límit d'inscripció: Divendres 10 d'octubre a les 14.00 h.

Inscriu-te ací

Registre de Casals


Termini d'inscripcions tancat

Si la teua penya es reunix en un casal, recorda que has de registrar-lo a l'Ajuntament si és la primera vegada que l'utilitzeu o si heu canviat d'ubicació. Este tràmit és obligatori per a garantir la seguretat durant la Fira. ✍️✅

Veure Documentació i Normativa

Quins documents necessites?

  • Relació d'usuaris: Llista de tots els membres del casal. Si hi ha menors d'edat, es necessita una autorització firmada pels seus pares o tutors (la trobaràs en el model de sol·licitud).
  • Representant: Una persona major d'edat responsable del casal.
  • Autorització del local: Contracte de lloguer, o una autorització del propietari si el local és cedit. Si eres el propietari, una declaració responsable.
  • Declaració responsable: Un document que certifique que el local complix amb les mesures mínimes de seguretat i salubritat.

Mesures de Seguretat Clau

  • Aforament: Màxim d'1 persona per metre quadrat.
  • Eixides d'emergència: Les portes han d'estar sempre lliures d'obstacles.
  • Condicions del local: Ha de tindre estructura estable, un lavabo, aigua potable i un sistema elèctric amb proteccions.
  • Menors de 18 anys: Prohibit l'emmagatzematge d'alcohol en casals ocupats només per menors. Han de tindre autorització dels seus pares.
  • Antiguitat: Si el local té més de 50 anys, es necessita un certificat tècnic que garantisca la seua estabilitat.

Recorda: L'Ajuntament no es fa responsable del que succeïsca en el casal. És important que respecteu els horaris, sorolls i neteja de l'Ordenança de Convivència Ciutadana. 📢🧹

Acreditacions - Fira d'Onda

Mitjans de comunicació

Formularis d'acreditació per a professionals i aficionats. Per a qualsevol dubte, pots contactar amb el departament de premsa a través del correu electrònic prensa@onda.es.

Normativa d'Acreditació (Bous)

Acreditació (Bous) - Fira d'Onda 2025

Utilitza este formulari per a sol·licitar les acreditacions per als festejos taurins de la Fira d'Onda 2025. 📝📅

Per a què servix esta acreditació?

Esta acreditació permet a usuaris professionals i aficionats, l'ús de càmeres de fotografia o videocàmeres en els festejos taurins de la Fira d'Onda 2025. 📷🎥🐂

Normes d'ús:

  • L'acreditació és personal i intransferible i haurà d'estar visible en tot moment.
  • S'hauran de seguir i respectar les indicacions de les forces de seguretat. 🚓
  • NO està permès, en cap cas, ocupar qualsevol espai reservat per a la seguretat dels corredors com a barreres o barrots que puguen ocasionar perjudici per als corredors. 🚫🏃‍♂️
  • Serà responsabilitat del propi usuari la seua integritat física, així com serà responsable del seu propi material, durant els festejos taurins. 🤕📷
  • L'acreditació NO permet l'accés a torils. 🚷
  • L'acreditació NO permet l'accés als espais reservats per als mitjans de comunicació, que es gestionaran prèviament, a través del correu electrònic prensa@onda.es. 📰🎤
  • L'Ajuntament no es fa responsable dels acords i/o negociacions que els portadors de l'acreditació puguen realitzar amb les penyes per a poder accedir als cadafals o habitatges per a gravar des d'estos llocs. 🏟️📡
  • En omplir i enviar este formulari s'accepten les condicions i normes d'ús anteriorment indicades. ✅📧

Una vegada revisades totes les sol·licituds presentades, l'Ajuntament enviarà un correu electrònic amb la data en la qual es podrà recollir l'acreditació. 📩 Serà obligatori presentar el DNI original per a recollir-la.

Moltes gràcies! 🙏🎉

Inscriu-te ací
Normativa d'Acreditació (Concerts i Espectacles)

Acreditació Concerts i Espectacles Culturals - Fira d'Onda 2025

DATA LÍMIT: Divendres 10 d'octubre a les 13.00 h. Eixe dia es tancarà el formulari.

Si un mitjà de comunicació necessita més d'una acreditació, haurà d'omplir el formulari de forma individual per a cada persona.

  • Només s'acreditaran amb el passe de premsa per als espectacles culturals aquelles persones que treballen o col·laboren amb mitjans de comunicació o formen part de l'Associació Local de Fotografia Art de La Llum.
  • L'acreditació en cap moment significarà la reserva d'una cadira o butaca habilitada per al públic.
  • NO està permès, en cap cas, ocupar qualsevol espai que impedisca la visibilitat del públic. 🚫
  • L'Ajuntament no es fa responsable de les decisions de l'organització de cada espectacle, com el temps d'enregistrament permès o la limitació d'acreditacions.

Davant de qualsevol dubte, pots contactar amb el departament de premsa, a través del correu electrònic prensa@onda.es.

Inscriu-te ací